Како да унапредите пословање ресторана или хотела?

"Компликованост је ваш непријатељ. Свака будала зна како да закомпликује ствари. Али, права мудрост је сачувати једноставност. Најбоље време за нови развој је када свима осталима иде лоше!" Сер Ричард Бронсон – милијардер

Данас је постало право умеће довести новог госта у ресторан и задржати га. Од власника или менаџера се очекује да се стално прилагођавају новим условим пословања. Мањи број гостију је први показатељ који указује на потребу да се нешто мења. Најчешће је тада већ касно, али још увек се могу ствари поправити.

Други показатељ је незадовољство гостију квалитетом јела или услуге. То се види по мањем броју "сталних" гостију. Узрока може бити више: лоша организација рада или технологија припреме јела, лоша понуда и мени, слаба комуникација између особља, необучено особље, некоординирана набавка, непостојање ресторанских стандарда и др. Праћењем конкуренције и шта конкуренција ради може бити добар извор информација. На основу њих се може видети шта је то што би требало мењати.

Како обезбедити добру понуду и услугу са којима ће гости бити задовољни и поново доћи?

Ствар је врло једноставна. Потребно је видети где је проблем и решити га. Ако је проблем лоша комуникација у раду особља, кашњење у припреми јела, квалитет хране варира, високе цене, неконкурентна понуда, непрофесионално особље, лоша клима у колективу, онда је потребно унапредити рад особља. Уколико гости не поручују јела са менија или мени није дуго мењан, потребно је направити нов мени или унапредити постојећи.

Можда треба унапредити технологију производње јела? То би обезбедило квалитетнија јела. Гости би били задовољнији. Треба ићи у корак са временом…
Понекад јела нису стандардног укуса, изгледа, а гости воле да поново дођу у ресторан где знају какво ће јело добити. У оваквим случајевима треба увести ресторанске стандарде. У свим случајевима потребно је обезбедити обуку особља. Уколико трошкови нису под контролом штета може бити већа од добити. Са добрим софтвером трошкови се могу ставити под контролу.

И на крају све може бити баш како треба, али је маркетинг слаб – промет је мали. И за то постоје решења. Удружење Master Chef Srbija има искуства за решавање било ког проблема! Искуства стицана широм света су сада на располагању свима који желе да унапреде пословање. На располагању вам стоји наш тим искусних мајстора свог заната. Овај тим је признат, од стране светског удружења мајстора гастрономије "World Master Chef Society" са седиштем у Лондону.

Поред тога на располагању вам стоје могућности:

  • Дијагностика ресторана и оцена финалног производа;
  • Израда пројекта производног дела ресторана са улазном групом и складиштем;
  • Закуп и опремање производног дела ресторана инвентаром у складу са пројектом;
  • Израда листе добављача са производима који имају најповољнији однос цене и квалитета и који обезбеђују профит;
  • Измена и допуна основног менија са стандардизацијом и обуком персонала;
  • Увођење новог основног менија у ресторан са стандардизацијом и обуком персонала;
  • Увођење сезонског менија у ресторан са стандардизацијом и обуком персонала;
  • Обука производног дела персонала (у кухињи);
  • Припрема угоститељског објекта за увођење HACCP система.

Пошто нећете имати трошкове, анализу можете добити одмах.

Позовите нас и закажите састанак са нашим стручњацима!

+381 64 458 10 23 Email Пошаљите нам поруку

Мастер шеф Србија

Пратите нас

Мастер Шеф Србија

Будите у току и сазнајте све о најновијим дешавањима и активностима Мастер Шеф Србија.

Контакт

Мастер Шеф Србија

Марка Челебоновића 67/10
11070 Нови Београд

Тел: +381 64 458 10 23
office@masterchef.rs
www.masterchef.rs